11 de gen. 2016

DE COP I VOLTA - Alegria Julià


Als que ens agrada llegir sempre trobem un moment al dia per asseure'ns i endinsar-nos a les pàgines d'un llibre. Però moltes vegades aquest moment és més curt del que voldríem i hem de deixar a mitges una història que ens té hipnotitzats, fins que ens podem tornar a escapar per seguir llegint.
Estem a principis de trimestre i la feina se'ns comença a acomular però si no llegim no som nosaltres mateixos. Si el llibre ens té molt enganxats no ens centrem en els estudis, cosa que és el més important. 
Però aquest llibre és diferent, ja que, al tenir mini-historietes, et dóna temps d'acabar una i, d'aquesta manera, no et quedes amb la intriga de què passarà.
És per això que avui us porto aquest llibre "De cop i volta", d'Alegria Julià.

Resum: En Joan comença a remenar entre les rampoines que ha anat acumulant al llarg de la seva curta però intensa existència. 
Va trobant guants, retalls de diari, plomes de lloro, cargols i femelles..., i cada una d'aquestes coses li va recordant moments passats que van ser importants per a ell.

Crítica: aquest llibre me'l va recomanar una persona que va entrar al meu bloc i va escriure un suggeriment a "el teu espai". Me l'he llegit i puc dir que m'ha agradat força. Trobo però, que en no ser una història continuada sinó un conjunt de records, no enganxa tant, ja que es comencen i s'acaben moltes històries. 
Pel tema del llibre podria ser per tots els públics, però el vocabulari és, com m'ha dit la persona que me l'ha recomanat, per a nens i nenes de, com a mínim, cinquè o sisè de primària.  
És un llibre força curtet, que s'acaba ràpid, i en el que es veu l'evolució que fa una persona per deixar de ser nen i convertir-se ja en un noi, en un adolescent.

Tipus de llibre: a partir d'uns deu-onze anys.

Espero que passeu una bona setmana i..., que llegiu molt!
Anna :)

1 comentari:

Tecla Duran ha dit...

Hola Anna!

Fa molt que segueixo el teu blog i m'encanta! Em podries seguir si us plau? El meu blog es diu Perduda entre pàgines.
El teu blog va ser un dels primers que vaig conèixer i ha sigut una gran referència a l'haora de crear el meu.

Petons!