31 d’ag. 2015

NEBBIA - Núria Pradas

Resum: La Gioia és una noia que ha passat la seva infantesa amb la seva estimada mare en una casa pobra però molt feliç. Però quan la seva mare mor, la noia s'assabenta que té una tia a Venècia de la qual la mare no li havia parlat mai per motius que arriben més enllà dels seus coneixements. 
Però quan va a viure amb la seva tia, el seu tiet i amb la seva cosina, no s'imagina tots els secrets que s'amaguen darrere de les quatre parets on es camufla una família aparentment feliç.

Crítica: Aquest és un llibre que m'ha agrada força És un llibre que des del principi enganxa, però no d'aquella manera que no pots parar de llegir, sinó que no et pots treure la història del cap, no sé si m'enteneu. 
Doncs bé, jo vaig agafar aquest llibre de la biblioteca perquè tots els llibres que m'he llegit de Núria Pradas m'han agradat molt. Aquest és potser el que m'ha agradat menys, cosa que no vol dir que no m'hagi agradat, no em mal interpreteu.
Però jo canviaria una cosa d'aquest llibre, el títol. Nebbia és la traducció en italià de la paraula boira i, sincerament, no entenc perquè Núria Pradas l'ha posat a aquesta novel·la. Si algú de vosaltres li troba en sentit, no dubteu en dir-me'l.
Tipus de llibre: A partir de 14 anys.

7 comentaris:

El món en un mot ha dit...

Hola Anna!

Mai he llegit un llibre situat a Venècia, i com que també té misteri, m'han donat ganes de llegir-lo, així que l'apunto a la meva llista!

Per cert, t'he nominat al Liebster Award (http://elmonenunmot.blogspot.com.es/2015/10/liebster-award.html) espero que t'agradin les preguntes.

Nessie :3

*JOANA CM* ha dit...

Hola Anna!

T'he nominat al Liebester Award! Espero que el facis i que t'agradi! http://joanasbooks.blogspot.com.es/2015/11/special-fridays-liebster-award.html

Petons<3

Joana

Anna Umbert ha dit...

Perdó a les dues, Nessie i Joana, per no haver respòs a la vostra nominació.
És que ara mateix estic en examens i vaig una mica liada. Però quan pugui us ho responc.
Moltes gràcies :)

*JOANA CM* ha dit...

Hola Anna, no passa res! <3

*JOANA CM* ha dit...

Per cert, has canviat el estil del bloc, oi? Està molt bé, però no sé com posar comentaris a "El meu espai"

Anna Umbert ha dit...

Perdona que et respongui tant tard, i sí, sí que l'he canviat. Però m'han sorgit un par de problemes amb aquest format, per tant crec que toraré a l'estil anterior on ho tenia tot controlat.

*JOANA CM* ha dit...

No passa res! Bé, espero que no et resulti un gran problema!

Podràs fer el Liebster Award? Gràcies!

Petons <3