27 de jul. 2015

EL MISTERI DEL CARRER DE LES GLICINES - Núria Prades

Resum: Ja fa bastant que el Marc va desaparèixer sense deixar rastre i la policia ja ha donat el tema per perdut. Però l'Helena (la xicota d'en Marc) i en Guillem (el seu germà) no poden quedar-se de braços creuats. Comencen les seves investigacions des d'on ho va fer la policia, però troben un testimoni dels fets que passaren el dia de la desaparició: la Dèlia, una estudiant de novel·lista amb ganes d'aventura. Entre els tres aconsegueixen arribar a l'escenari del crim però, què hi trobaran a dins?

Crítica: Aquest llibre m'ha agradat molt. Me'l va recomanar una persona que segueix el blog i me l'he llegit. I et vull dir gràcies, anònim, per haver-me fet llegir aquest llibre.
És una novel·la que enganxa des de la primera pàgina i que et fa entrar i participar en aquesta història d'una manera impressionant. Et fa sentir pena i por, alegria i tristesa, frustració i alleujament... Et fa ser un personatge més de la història de Núria Pradas. 
Personalment m'he sentit molt reflectida en un personatge de la història per les seves aficions, no per res més. Pel que busca i pel que lluita. Si voleu saber qui és llegiu-vos el llibre i a veure si l'endevineu.
És possible que no us sentiu reflectits en un personatge concret (com m'ha passar a mi) perquè els personatges no engloben totes les actituds i totes les persones. Però si engloba la vostra, gaudireu llegint aquest llibre, us ho asseguro. I si no l'engloba, doncs també.
És un llibre curtet, per tant no teniu excusa per no llegir-lo, doncs amb una tardeta es pot acabar.   

Tipus de llibre: a partir d'11-12 anys.

3 comentaris:

Unknown ha dit...

ets be pero jo voldria el resum complet del llibre ja que me le lligit fa temps i dema tnim el seu examen i jo necessito el resum per repassar

Anna Umbert ha dit...

El que passa és que aquest blog no el vaig fer perquè la gent repassés per un examen ni perquè amb el meu resum ja sabés el suficient per poder aprovar, sinó per captar l'atenció dels joves i fer que s'engresquin a llegir els llibres que proposo.
Però tot i això sento que el blog no t'hagi servit i espero que et vagi bé l'examen.

Anònim ha dit...

puc preguntar perque la raquel te el mot de la BArbi policia?