18 d’abr. 2015

WONDER - R.J.Palacio


Resum: L'August és un nen que va néixer amb una malformació de la cara. Des de petit es fa cirurgies, però no han aconseguit convertir la seva cara amb una de normal. Sempre l'havia escolaritzat la seva mare a casa, i els seus pares i la seva germana Via l'havien protegit. Però al nou curs l'August començarà a anar a una escola normal i s'haurà d'enfrontar sol a tots els nens de la seva classe i del curs, ja que ell és l'estrany. 


Crítica: jo m'he llegit aquest llibre en versió original, és a dir, en anglès. I estic orgullosa de dir que l'he entès i que m'ha enganxat, ja que si m'ha enganxat vol dir que l'he entès molt. Sincerament el meu nivell d'anglès no és exepcional, per tant, si sabeu quelcom d'anglès us animo a engrescar-vos en aquest nou repte: llegir aquest llibre o qualsevol altre en versió original (anglès). Un consell: si el llegiu en anglès tingueu sempre al costat un diccionari, us ajudarà molt.
Bé, segurament ja heu vist que el llibre m'ha agradat molt, sobretot perquè és diferent a tots els llibres que m'havia llegit. Wonder et fa posar a la pell d'un nen que li costa avançar en la vida per un problema que ell no s'ha buscat, i m'ha fet reflexionar sobre quina resposta té la societat d'avui dia davant de persones així.

Tipus de llibre: Per tots els públics a partir de 10/11 anys,

"No pots camuflar-te quan has nascut per sobresortir."

2 comentaris:

Wolfgang barco casamitjana ha dit...

sincerament, esperava més d'aquest llibre

Anònim ha dit...

a mi m'ha encantat aquest llibre!!!!