14 de des. 2014

DIVERGENT - Veronica Roth

Resum: La societat està dividida en faccions: valentia, amistat, sinceritat i abnegació. Quan els joves fan 16 anys, han d'escollir a quina facció volen pertànyer. La Tris, davant d'un gran dilema, escull un camí, potser no el més correcte, que la farà conèixer al Quatre i a la Christina, li farà matar i lluitar contra milers de persones i li farà conèixer una veritat que hauria preferit que es quedés amagada. 

Crítica: Divergent és un llibre molt intens, que t'enganxa una barbaritat i t'embruixa.
 Segurament heu sentit que es una còpia de Els jocs de la fam, cosa en què no estic gens d'acord. Són llibres en que la societat s'ha dividit i són en part de lluita i amor, però aquí s'acaba la semblança. 
La majoria de vosaltres haureu vist la pel·lícula, pel que pensareu que no fa falta que us llegiu el llibre. Però no us enganyeu, el llibre és mil vegades millor que la pel·lícula, i si no em creieu, llegiu-vos-el i després ja em direu si tinc o no tinc raó. 
Bé, en resum, aquest llibre em va agradar molt, i us animo a llegir-lo. 
Encara que pugui semblar molt llarg, es llegeix volant!

Tipus de llibre: Juvenil